Foto/slideshow

blueprintet og poleret.
blueprintet og poleret.
Som i kan se på billedet er snittappen knækket, så købte jeg en helt ny :-)
Som i kan se på billedet er snittappen knækket, så købte jeg en helt ny :-)
Hpi innerrotor tænding.
Hpi innerrotor tænding.
Blankpoleret...
Blankpoleret...
Jeg købte en næsten ny baggaffel, men men :-( så jeg købte en hel ny :-)
Jeg købte en næsten ny baggaffel, men men :-( så jeg købte en hel ny :-)
Lækker udstødning :-)
Lækker udstødning :-)
Ny forskærm og forgaffel.
Ny forskærm og forgaffel.
Så har hjulene været sandblæst
Så har hjulene været sandblæst
Dæk :
For: 2,50 - 17" DURO semi slick 
Bag: 2,50 - 17" DURO semi slick
Dæk : For: 2,50 - 17" DURO semi slick Bag: 2,50 - 17" DURO semi slick
Nyt clip-on styr
Nyt clip-on styr
Malet stel
Malet stel
Maler skærme mm.
Maler skærme mm.
Rød kæde:-)
Rød kæde:-)
Så er der kommet nogle af stickers på.
Så er der kommet nogle af stickers på.
Bag hulplade til tændspole mm.
Bag hulplade til tændspole mm.
Hulpladen monteret med batteriboxen til gps :-)
Hulpladen monteret med batteriboxen til gps :-)
Tank til test.
Tank til test.
Næsten klar til test kørsel
Næsten klar til test kørsel
maxi-sport.dk :-)
maxi-sport.dk :-)
Færdig med klistermærker :-)
Færdig med klistermærker :-)
"Næsten klar"
"Næsten klar"
Røde kabler mm. :-)
Røde kabler mm. :-)
:-)
:-)
Hylde t. maxi'en
Hylde t. maxi'en
Fik monteret tændingen :-)
Fik monteret tændingen :-)
Så fik jeg også rødt Malossi filter på :-)
Så fik jeg også rødt Malossi filter på :-)
Gps :-)
Gps :-)
Lamper ;-)
Lamper ;-)
Uge 26 2020 fik jeg endeligt monteret indsugningsforstærkeren på maxi'en :-o
Uge 26 2020 fik jeg endeligt monteret indsugningsforstærkeren på maxi'en :-o

Så er maxién næsten færdig 👍 der mangler bare indsugningsforstærker (billede) som jeg har 👍 så er den helt klar, det har også taget 13 - 14 år 🙂 men ro på 🙂 det kan jo godt være jeg skal have skivebremser, nos, måske turbo på eller noget helt andet, så der går vel 10 år mere 🤪 vi får se 🤪

Og den er IKKE til salg 😀

 

Motor:

E 50, blokken/skyllekanalerne er blueprintet og poleret til gilardonikittet 

Cylinder: 47mm. gilardoni 74 cc.
Topstykke: 47mm. gilardoni (højkomprimeret) 
Stempel: 47mm. gilardoni Ø12mm. 
Krumtap: racing Ø12mm. 13000 omdr (poleret) 
Nålelejer: sølv. 
Lejer: SKF C3 / simmeringe SKF.

Kobling: Race
Tænding: HPI innerotor. 
Tændkabel: NGK racing. 
Tændrør: NGK B10HS. 
Indsugning: top performance. 
Karburator: 24mm. Mikuni fladspjæld. 
Indsugningsforstærker: Doppler 
Luftfilter: malossi e13
Udstødning: simonini alu 

Hestekræfter: den er ikke klar endnu, men regner med 10-12 HK.

Gearing: for 17t. - bag 40t.

Fælge: 17" stjernefælge, hvide.

Dæk: For: 2,50 - 17" DURO semi slick 
Bag: 2,50 - 17" DURO semi slick

Styling: 
Stellet autolakeret postkasserød 
EBR forgaffel ( forstærket ) 
Tommaselli gashåndtag 
Alu-fodhvilere 
Div. udspartling af huller/fordybninger i stellet 
Højglanspoleret blok/skjolde 
Den røde kæde (forstærket) 🙂
Stelforstærkning på tank 
Clip-on styr 
Stage6 Racing dødmandskontakt

Hulplader

mm.

Bemærkninger:

den vil løbene blive opdateret med nye billeder 🙂

Seneste kommentarer

05.11 | 06:35

mogens_o@yahoo.dk

05.11 | 06:31

Hej vil gerne købe en af hver

29.08 | 15:35

Hej, Jeg havde kun en, som jeg desværre lige har solgt, Olsen's

29.08 | 13:45

Hej. Har du to underberg huer til salg?
Mvh Sebastian

Del siden